شرکتهای پتروشیمی ماهشهر در شرایط سختی به سر میبرند. عدم بازسازی و تأمین انرژی و بخار لازم، این شرکتها را به مرز تعطیلی کشانده است. در این میان، احمدزاده، مدیرعامل این شرکت، به جای تمرکز بر حل مشکلات، درگیر زد و بند و کاسبی برای خرید تجهیزات مورد نیاز است! آیا این رفتارها میتواند به بهبود وضعیت پتروشیمی ماهشهر کمک کند یا تنها بر دامنهٔ مشکلات میافزاید؟
آیا زدوبندها مانع نجات پتروشیمی ماهشهر میشود؟
شرکت پتروشیمی ماهشهر در بحران تأمین انرژی به سر میبرد، در حالی که مدیرعاملش به دنبال کاسبی شخصی است. آیا این وضعیت به نفع صنعت پتروشیمی خواهد بود؟